CPU s jednou instrukci ;).

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Říjen 17 21:11:33 CEST 2007

Pro kazdou ( implementovanou ) logickou operaci budou napr. tri registry : 2
x vstupni a jeden vystupni.
Po kazdem zapisu do vstupniho registru se ve vystupnim objevi vysledek
prislusne logicke operace.
Samozrejme je mozne taky reseni se dvema registry, pricemz vysledek se
objevi vzdy v tom, do ktereho se zapsalo pozdeji.
Vetveni si predstavuji tak, ze by se pred provedenim logicke operace
naplnily dva registry adresami, kam se ma skocit , pokud logicka operace
vyjde tak a nebo onak. ( Napr.  nula a nenula ).
Ted me ale napada, ze bud budou muset mit registry sirku adresove sbernice a
nebo budou mozne jen relativni skoky + -  polovina sirky registru.

Nebo ma nekdo jednodussi napad, jak resit vetveni programu  ?  Docela me to
zacina bavit.