RE: Focení osciloskopu

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Říjen 17 19:49:25 CEST 2007

zaostrit na neco ve stejne vzdalenosti = namacknout, presunout do stejne vzdalenosti ped oscilo a "cvak"
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, October 17, 2007 6:47 PM
To: HW-news
Subject: OT: Focení osciloskopu

Hezký večer,

    prosím, existuje nějaký fígl jak vyfotit obrazovku osciloskopu (opravdovou obrazovku) tak, aby vše bylo jasné a ostré? Já jsem zkoušela kde co nastavit na svém digiťáčku, ale ta potvora vždy zaostří na cokoli okolo, krom obrazovky. A i když jsem mu dala do zorného pole jen tu obrazovku, stejně je to neostré :-(

    Osciloskop sice umí přehrát obrázek do počítače, ale já u něj ten počítač nemám a ani nevím jakým bych to udělala programem.

    Díky moc, občas se hodí mít obrázek průběhu.

					Saša K. Svobodová

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186