Re: Jaké ovládání pro garážová vrata..?

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Říjen 17 15:55:17 CEST 2007

Ja pouzil klasicky autoalarm. Stalo to mnohem mene nez originalni ovladani
(pod 1000kc i s dani) a byly v tom navic dva ovladace. Navic si muzete
zapojit prilozenou sirenku, ktera se vam rozkdaka, kdyz vam bude nekdo
lomcovat s vraty. Motorek a elektroniku jsem tam mel. Nefungoval jen
originalni ovladac, ktery ale stejne nemel ani plovouci kod a jeste vysel
draz nez ten alarm :-)

Pajpach

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 16, 2007 7:35 PM
Subject: Jaké ovládání pro garážová vrata..?

Jde o ovládání jediného kontaktu , jsem před problémem co použít za
"systém" ..
Nabízí se Jablotron  s jeho UC-216 a ovladači RC-11 případně obecný systém
Keeloq  (
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2395&cat=520&open=2&z=galerie ).
Má s tím někdo nějaké zkušenosti?
Jde mi o bezpečnost, který systém je "odolnější" hrubé síle - mám na
mysli hack toho bezdrátového systému ovládání .....