Wattmetr v Lidlu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 17 12:04:50 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 17.10.2007 od CNCnet.info:

> No ja bych zase rekl, ze mi prijde tech mych 40-45W na notebooku
> realnych s tim dockem. Proc by k nemu davali 120W zdroj kdyby to
> melo spotrebu jen 20W. Navic 3x silnejsi zdroj bude na tom s
> ucinnosti asi take hur.

Protoze ten zdroj musi utahnout notebook s ruznymi komponentami uvnitr
(ruzne pevne disky, vypalovacka, volitelna wifi karta, dalsi pametovy
modul apod.), musi utahnout dalsi USB zarizeni (podle poctu USB portu,
kazde zarizeni muze odebirat 0,5A), musi utahnout PCMCIA karty, musi
take dobijet vestaveny akumulator a to dostatecnym proudem, aby se
dostatecne rychle nabil. Leckdy je to dimenzovane i na ty dokiny, kde
jsou dalsi odbery.

Podle kapacity zdroje nelze usuzovat, pro vyrobce je jednodussi dat
zdroj vykonnejsi, nez pak resit situace, kdy to nestacilo... Navic ten
jeden zdroj pak slouzi pro vice typu notebooku a cena je nizsi, kdyz
objednaji jeden typ misto peti typu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem