CPU s jednou instrukci ;).

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Říjen 17 12:11:23 CEST 2007

Vidite, a mame tu zajimavou ulohu - kolik konstant a jakych volit, aby
vypocet vsech ostanich byl "v rozumne mezi slozitosti", rekneme do urciteho
poctu instrukci (treba ctyr :-))... Samozrejme by to zaviselo i na ALU,
kolik by implementovala "operaci" (rozumej kolik by existovalo ruznych SAR
(special arithmetic register :-) ), kde by se daly cist vysledky operaci
typu OP0 + OP1, OP0 & OP1, rotace, shifty...)... Bylo by docela zajimave
napsat na takove CPU emulator a pak i assembler (v zakladu by byl velmi
jednoduchy, ale mel by velky prostor pro vyuziti maker) atd...

S pozdravem Pavel Troller