K presnosti GPS

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 17 08:35:41 CEST 2007

Taham s sebou svuj fotobagl a protoze ma hodnotu tak kolem 150 tisic, tak ho
samozrejme nedam z ruky. No a ze je mezi tema objektivama nejaka GPSka, toho
si nikdo ani nevsimne. Obvykle se to na palube pak jeste snazim dohodnout s
nejakou letuskou, aby vedela, co si to tam u okenka behem letu sudlam a
protoze ta nemiva o tom, co je GPS paru, tak se ji to da obvykle nejakym vice
nebo mene "blondatym" zpusobem vysvetlit :-)))

Jakub Serych