K presnosti GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 17 00:44:26 CEST 2007

Nedavno som letel a napriek zakazu pouzivania elektronickych zariadeni
som mal zapnuty svoj eTrex Venture Cx a snazil som sa ho drzat pri
okienku, kde chytal tych 5-7 druzic. Nie vzdy sa mi to darilo, takze
obcas su hlavne pri nadmorskej vyske zaznamenane prudke skoky, ale
poloha je vcelku OK. Log davam k dispozicii:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/earth/__let.gpx

Priemet do google maps je docasne pristupny tu:
http://www.gpsvisualizer.com/display/1192574127-00365-62.168.65.138.html
je to uzasne (aspon pre mna) si nazoomovat hlavne start a pristatie...
(mam uz nainstalovany Google Eatrh, takze mam to aj offline cez cache)

Ale chcel som k tej presnosti.. istu dobu mi GPS pisal vysku 11.1km a
rychlost 767km/h... do toho sa ozval pilot so svojim sprijemnenim cesty
pasazierom... "we are above 11 km and current speed is seven hunderds
and sixty seven kilometers per hour".

miro

Don't let your dream ride pass you by. Make it a reality with Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/index.html