Domaci telefonni ustredna

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Říjen 16 22:32:49 CEST 2007

kupte si v bazaru za pár kaček (já koupil asi za 20) ISDN krabičku co má 1
port ISDN a 4 porty na telefon. A hned máte 4portovou ústřednu pro domácí
telefony. S připojením na JTS to bude horší, musel byste mít isdn.

----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>

Ano, tak na tohle jsem celkem cekal - NEBYLO :) Jelikoz primarni funkci bude
propojeni jedne mistnosti s druhou, jen o tri patra nize, pripada mi trochu
jako pitomost tam k tomu ucelu mit dalsi bezici pocitac. Ovsem az budu mit
ustrednu instalovanou, tak mi pripada zase skoda k ni ten zbytelk baraku
nepripojit. Ale kdy to bude, to je ve hvezdach... Mimochodem - vite, jaky je
cenovy rozdil mezi analogovym telefonem pro JTS a pro VOIP? Ja to tedy vim
naprosto presne - znacny :)

Jinak ano, "v dobe VOIP" kupodivu nekomu muze docela dobre poslouzit i ta
krystalka, on "pokrok pro pokrok" nemusi byt nutne tim pravym resenim :)