AMD CPU (jadro Brisbane) - spotreba Re: PC zdroj Fortron 350W

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Říjen 16 20:18:04 CEST 2007

stalo to 6200Kc  (2200Kc stoji jen CPU jako celkem novinka) a rocne tech
25W uspori 876Kc - pokud vezmu ze PIII stoji cca 2-3kKc tak se to muze
vratit za 4 roky. Ale to mluvim jen o uspore na elektrice pri soucasne
sazbe - vykonove je to samozrejme uplne o necem jinem.

Proste se mi to vyplati. Cena/vykon/spotreba.

Radek Vicek