AMD CPU (jadro Brisbane) - spotreba Re: PC zdroj Fortron 350W

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Říjen 16 18:05:39 CEST 2007

Takze jsem to dnes pustil a nainstaloval na 64b ubuntu 7.04 a prijemne
prekvapeni. Spotreba pri beznem provozu je 50W chvilkama naskakuje k 55W
- pri tezke zatezi obcas streli az na 80W.

Nicmene po 99% casu je tech 50W a to je oproti PIII na 700MHz uspora 25W!!!

Zdroj Fortron ma pri vyplem PC spotrebu 1-2W.

Radek Vicek