Zrusili nam Compo :-(((

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 16 17:10:21 CEST 2007

Jo, jo, kde jsou ty casy, kdy jsme obihali takoveto bazarky a ze jich po
Praze bylo docela dost.
Compo se drzelo az neuveritelne dlouho. Jak pise v dalsim prispevku pan
Bezstaosti, tak mi take poslednich par let nechybela a o tom to je. Ja jsem
take takovy nostalgik a rad se svym synem takovouto prodejnu navstivim ale
uz je to opravdu minulost. Koupite drobnost a to proste tuto prodejnu
neuzivi.
Jindra Polivka

Dnes jsem potreboval nejake konektory, tak jsem si rekl, ze se po ceste z
prace stavim v Compu na Karlaku. Prijdu do Vaclavske pasaze a tam je doslova
vybileno, prazdny kramek a nejaci zednici v nem. Nevite o stavu Compa neco
blizsiho? Na webu maji jen strohou vetu, ze prodejna ve Vaclavske pasazi je
zrusena.

Pekny den

Jakub Serych