Domaci telefonni ustredna

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Říjen 16 15:21:15 CEST 2007

ted jsem kupoval nejakyho panasonika v makru za 999,-, bezdrat, dve
sluchatka + dve zakladny + moznost pripojit dalsich x .
ma to hovory jak ven tak jen mezi sebou podle vyberu, vsicni nebo
konkretni kost. ukazuje to cislo volanyho atd.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Tuesday, October 16, 2007 3:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Domaci telefonni ustredna

On Tue, 16 Oct 2007, Bitovod wrote:

> Tak mne napadlo pouzit pobockovku a klasicke telefony, casem se bude
> dostavovat dalsi cast domku a tak bych asi i sest linek uzivil. Hloupe

> na tom je, ze je to v podstate "ptakovina", takze investorku asi
> nepresvedcim, ze by bylo idealni koupit novou :) V AR sice vysel
> nejaky popis konstrukce, ale momentalne mam priority financni i casove

> trochu nekde jinde, takze na bastleni v teto oblasti to nevidim...

Daji se koupit i relativne levne :
http://drelin.euweb.cz/telefonni_ustredny.htm

Mozna by stalo uvahu bezdratovy DECT system - delaji se takove kde je
jedna zakladna a nekolik sluchatek, jen je tam nevyhoda nabijeni
baterii..

> Jo a k tomu se vztahuje jeden dalsi dotaz - jaky je problem s
> pripojenim pobocky k JTES, za predpokladu, ze ma tato homologaci?
> Predpokladam, ze to nebude jen o propijeni spravneho kabelu z venkovni

> pevne linky do spravne doury, ale ze to bude chtit nejakou spolupraci
> ze strany telekomaku, je to tak?

Ani ne - vetsinou to byva homologovane, statni linku pichnete do jednoho
vstupu a do dalsich vstupu si napichate kabely od pobockovych telefonu,
idealne rozvest v baraku strukturku a pouzivat ji pro PC i telefony..

> Pavel Kutina

-*