QR6: doma upeceny procesor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Říjen 16 13:32:57 CEST 2007

Mnojo, to znie lichotivo... :-)

Medzicasom som prisiel na to ako by sa dal usetrit este aj ten jump - jump register by sa kopiroval do PC zapisom do jedneho konkretneho (napr. najnizsieho) slova toho jump registra, a podmienka by sa ukladala do zvlastneho registra - takze zostanu naozaj len 3 instrukcie; ale neviem ci sa toto uz nebude pokladat za podvod, navyse sa asi netreba hned hnat za senzaciou...  :-)

wek