Nízkošumové NF tranzistory ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Říjen 16 10:08:57 CEST 2007

Dobry den,

no tak to boli dva clanky. Presne ten clanok, co som spominal, som
nenasiel, asi to bolo iba nejake App. notes. Ale posielam link na clanok
z Elektoru. Je v cudzej reci, ale mozno ma niekto aj anglicke (alebo
francuzske) vydanie.
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/ELEK-2007-02-MP3-preamp.pdf

(Pri pripadnych jazykovych problemoch v ramci moznosti a casu odpoviem.)

Richard Kaliciak