GPS cas

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Říjen 16 09:32:29 CEST 2007

> Zdravim,
>
> kdyz uz se nakouslo tema GPS, tak mam dotaz - jak presne je mereni
> rychlosti? Jedu po dalnici, tachometr ukazuje 130, GPS 124, v Nemecku ;-)
> tachometr ukazuje 200, GPS 187...
>
> Cemu verit vic? Predpokladam, ze udaj GPS bude skutecne rychlosti blize...
>
> PL.

Zdravim,
  to je zajimave. Muj tachac ve Felde ma jinou charakteristiku: 50 na tachaci
= 44 na GPS, 90 na tachaci = 86 na GPS, 130 na tachaci = 128 na GPS, 160
na tachaci = 162 na GPS. Vic mi to nejede :-). Zda se tedy, ze muj tachac
"nerad" meri vyssi rychlosti, jako by treba odpor pruzinky stoupal nelinearne
nebo rychlejsim otacenim magnetu klesala ucinnost prenosu sily.
   S pozdravem Pavel Troller