GPS cas

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Říjen 16 09:29:24 CEST 2007

Nie nie... mam Venture _Cx_ a ten NMEA naozaj nevie. V menu
nastavenie-pripojenie sa da zvolit len Mass storage kvoli pristupu na
mikro SD kartu. Ako som pisal, da sa pouzit soft do PC, ktory
konvertuje Garmin protokol na NMEA. Vytvori virtualny seriony port z
ktoreho to "lezie".

miro

PS: NMEA urcite poznam, v praci som robil parser pre pouzitie GPS
modulu v nasom systeme

--- ©erých Jakub <Serych@panska.cz> wrote:

> Ale umi! Hlavni menu/Nastaveni/Propojeni a namisto kodu Garmin se tam
> zvoli
> NMEA (ted to nemam pred sebou, tak berte ty nazvy menu trochu s
> rezervou).
> Bezi to rychlosti 4800 a bez jakehokoliv pozadavku to sype kazdou
> sekundu
> mnozinu sentenci.
> O vikendu jsem si na to udelal udelatko ve VB.NET, ktere neco z toho
> parsuje
> a uklada do CSV souboru. Az budu mit nejakou chvilku, vystavim to na
> svuj
> [...]

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC