GPS cas

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Říjen 16 00:07:47 CEST 2007

Mam tu vedla seba GPS (eTrex Venture Cx) a DCF hodiny. GPS idu zjavne
popredu. Sledovane okom o viac ako pol sekundy +/-... Vzdialenost
vysielaca pri Frankfurte od severozapadnej casti Slovenska take
oneskorenie neurobi. Takze si myslim, ze aj ked si GPS cas pre svoje
ucely meria presne, ocakavat presny okamih, kedy s nim vyjde cez
interface vonku sa asi neda :-(

miro

PS: na mojom eTrexe sledujem cas len okom na displayi. NMEA vystup
priamo nevie, len cez xxxGATExxx, ktory som kedysi skusal, ale uz ho
nemam - je plateny a pre seba ho nepotrebujem.

--- ©erých Jakub <Serych@panska.cz> wrote:

> Dobry den *.
> GPSkaru je tu dost a Frankfurtaru take, tak se chci zeptat, zda nekdo
> nemate
> zkusenosti s tim na co presne synchronizovat cas ziskany z NMEA
> sentenci z
> bezne GPSky (Garmin eTrex). Vzhledem k tomu ze presnost vlastniho
> systemu za
> dobrych prijmovych podminek by mela byt nekde v desitkach nanosekund
> a NMEA
> leze z GPSky prenosovou rychlosti pouhych 4800 Bd, je dost vyznamne,
> kde
> [...]

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.