Zrusili nam Compo :-(((

Petr Heřman ph@lf2.cuni.cz
Pondělí Říjen 15 19:25:41 CEST 2007

On Mon, Oct 15, 2007 at 04:42:40PM +0200, Šerých Jakub wrote:
> Dnes jsem potreboval nejake konektory,

A jaké ? :-)

> tak jsem si rekl, ze se po ceste z
> prace stavim v Compu na Karlaku. Prijdu do Vaclavske pasaze a tam je doslova
> vybileno, prazdny kramek a nejaci zednici v nem. Nevite o stavu Compa neco
> blizsiho? Na webu maji jen strohou vetu, ze prodejna ve Vaclavske pasazi je
> zrusena.

Vim jenom to, že jsem šel kolem už někdy před měsícem
a ve vejkladu nebo za dveřmi měli ceduli, že tam končí.
Myslel sem si, že by tím pádem mohli dávat nějaké slevy,
ale připadalo mi to tam pořád stejně drahý jako vždycky
předtím. Tak nevim, jestli to sbalili nebo se přestěhovali.

> Pekny den
> Jakub Serych

Petr Heřman