atmega8, vadne kusy??

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Pondělí Říjen 15 09:42:56 CEST 2007

hmm zaijimave..
zkousel sem snad vse, ruzne krystaly, vnejsi zdroj hodin, bez
krystalu...atd.
nic nepomohlo, uplne sem osekal zapojeni na napajeni, krystal+kondenzatory a
programovaci piny..nic vic.
porad nic.

A reseni? vyhodil sem kondenzatory u krystalu a slape to. Ani s 12pF(spodni
mez) ani s 22 pF(horni mez) to nejede.
Znovu sem hledal chybu na desce ale nic podezreleho sem nenameril.

Alespon ze to jede.