este k tym MKO

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 14 23:09:26 CEST 2007

 14.10.2007, 22:51:14

Tak tohle mne dost zajima. Kdysi jsem rychlo-spachal kapacitomerne
udelatko s CMOS556. AKO -> MKO s merenou kapacitou -> RC clanek ->
externi voltmetr. Fungovalo mi to docela pekne, tak to pouzivam
dodnes.
Mozna az jednou budu chlupatejsi nez jsem dneska, tak tam
najdu nejake mouchy. Nebo spis blechy ? :-)
Ale vazne, co mate na mysli vyrazem presnost ? Linearitu vzhledem
hodnotam R,C, rozdil v delce jednotlivych impulzu pro konstantnich
R,C, nebo jeste neco jineho. Jake hodnoty R,C ta vase chlupatice
pouzila. Ten C mi vychazi radove 100uF, elyt ??

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz