Spinani elektromagnetu ze starteru MOSFETem?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 14 22:44:22 CEST 2007

 14.10.2007, 22:41:06
Dobry vecer

555 neni zrovna idealni budic. Nepisete jake f mely ty pulzy, ale
pokud to bylo vice nez nekolik stovek Hz, typoval bych to na smrt
upecenim z prilis velkych spinacich ztrat.
Resenim by pak byl budto slusnej budic nebo snizeni f .

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz