OT: Flame textovy vs. graficky, Was: hyperterminal

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Říjen 14 17:03:57 CEST 2007

> Prosim Vas, nehrajte sa, s prepacenim, na blbecka.

Zdravim,
  s prominutim si na vyse uvedeneho nehraji :-). Popisoval jsem situaci jen
tak, jak je. Ano, _KDYBY_ byl ten graficky program co k cemu, tak mi umozni
zadat to prikazove nebo souborem. Jenze to by pak manual vypadal stejne jako
pro tu malou krabici a ja bych tu o tom nemusel psat. Ale ten program takovy
_NENI_ a _O TOM TO JE_. Dnesnimu uzivateli proste neni mnohdy dana moznost
volby, jaky zpusob obsluhy programu chce zvolit. Autori si mysli, ze klikatura
staci a co by se parali s textovym rozhranim (nebo treba pres SOAP/XML atd.)
Abych byl zcela presny, ta velka krabice neco podobneho mozna ve verzi tak za
10+ let mit bude, vyrobce nam to slibuje horemdolem, ale ja ta zarizeni musim
konfigurovat _TED_ a nic takoveho tam nyni neni.
  A myslim, ze puvodne diskutovany Hyperterminal patri do stejne kategorie
produktu.
  S pozdravem Pavel Troller