Ohnutie medenej trubky.

Spolocnost Market.sk mail@market.sk
Neděle Říjen 14 12:28:42 CEST 2007

Áno jedna ma priemer 6mm a druha skoro 1cm.
Bolo ohnuté v pravo a potrebujem ich dať naľavo.
Jednoducho klímu dávam na inú stenu a tam med. trubky by mali isť opačne. Technik k firmy mi príde iba vysať vzduch...
No nerád by som aby ta trubka praskla či zlomila sa v ohybe.
Juro

Znamená to, že chcete ten ohyb "vrátit" a ohnout ji na druhou stranu? I
měkká měď po ohnutí poněkud ztvrdne a už ji do původního tvaru nenarovnáte.
Ale u takové slabé trubičky by to mělo jít (není to 6mm?). Že by to prasklo?
To určitě ne. Nová Cu trubička 6mm se dá ohnout do pravého úhlu s poloměrem
3cm jako nic.
AZE