hyperterminal

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 14 10:22:11 CEST 2007

>     Po spuštění Hyperterminálu se vytvoří připojení. Dá se mu jméno a
> ikona a nastaví základní parametry přenosu. Potom je třeba kliknout na
> "Vlastnosti" -> "Vlastnosti" -> "Vlastnosti ASCII" a tam zaškrtnou
> políčko "Psané znaky lokálně opisovat". No a to je celé :-)
>
>     Nevím proč proti Hyperterminálu je tu taková averze. Já jej občas

No vzdyt jsis v podstate odpovedela, ten popis a pojmenovani "Psané
znaky lokálně opisovat" hovori za vse. Vetsina z nas tady zna terminaly
z dob pred Hyperterminalem a je pro nas normalni vyraz Echo pripadne
Local nebo Remote Echo. Ale musim uznat, ze vetsina lidi nemajicich s
komunikaci nic spolecneho kdyz maji pouzit terminal, by si pod pojmem
echo mohla predstavit cokoliv jen ne to opisovani takze tento preklad ma
taky svuj vyznam. Velkym nesvarem programu od M$ je to ze 10 polozek
rozmisti do 5 oken po 2 polozkach takze uzivatel musi klikat jak ...
Hyperterminal je ponekud tezkopadny i pri spousteni protoze chce vedet
spoustu veci a treba Com potom uz nejde zmenit, zase nadruhou stranu da
se toto nastaveni (jmenuje se "Pripojeni") ulozit a priste rovnou spustit.
Dalsi vyhodu je ze je v widlich standartne takze kdyz nam vola zakaznik
o nejakou radu tak je jednoduche rici mu at otevre Hyperterminal a pak
ho navigovat co a jak. Bohuzel podle vseho to vypada ze ve Vista uz neni
soucasti standartni instalace.

Pavel