[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Říjen 14 08:58:48 CEST 2007

Tak prinasim dalsi aktualitu, zrovna montuju druhou klimu, ale k te
prvni - dnes se poprve projevila nizka venkovni teplolta (asi zaporna) a
po hodine provozu vnejsi jednotka zcela omrzla, ventilator nic
neprotlacil a co me prekvapilo - nejak se neprojevila funkce teplotniho
cidla co je ve vnejsi jednotce a klima se ani nevypla, ani nezacla
rozmrazovat (to bych ani necekal) - budu to muset promerit, pripadne
doplnit nejaky reziztor.
Co je zajimave, kdyz jsem prepnul na chlazeni, tak to samozrejme behem
minuty rozmrzlo, ale jen do urovne hladiny kapalne faze chladiva v
kondenzatoru, a to me prekvapilo, ze je asi do 1/4 vysky kondenzatoru,
presto, ze mam 5m trubek a nic jsem nedoplnoval.
Ted jsou venku asi 3stC a bezi bez vyhrad, docela dobry. Az nainstaluju
druhou, tak ta uz je do zasuvky, pripojim watmetr a jeste poreferuji ;-)