hyperterminal

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Říjen 13 10:58:16 CEST 2007

Hyperterminal je o nicem, nevim proc ale nekdy odmita prijimat data z linky. Nastaveni jsem mel porad stejne - ulozene na disku. Pouzival jsem ruzne verze win. Jeste ze je tu Bray a jeho super vytvor. Vyhoda: preddefinovane sekvence (lze ulozit a nacist z disku), opakovani sekvenci - super na ladeni komunikace, prehledne nastaveni. A to vse jen v 300kB programu.
No musim taky pridat trochu chvaly na Mrkvosoft , docela se mi osvedcil stary terminal z win 3.11.

Michal

----- Original Message -----
  From: CNCnet.info
  To: HW-news
  Sent: Saturday, October 13, 2007 10:40 AM
  Subject: Re: hyperterminal

  Noooo pokud se preneseme nad to co je lepsi a co horsi ve smyslu flame.

  Obecne je clovek orientavany na zrakove vjemy to take vypovida kolik
  informaci prijimame ocima a kolik ostatnimi cidly. Z toho vyplyva, ze
  pokud pred dva lidi postavim ten vas kermit a hyperterminal tak pro 99%
  lidi bude mnohem rychlejsi projit menu, kde snadno najde nejakou volbu,
  ktera se tyka nastaveni programu. O tom si muzete myslet co chcete, ale
  je to tak - pres to nejede vlak ( i presto, ze jste treba ten 1%
  jedinec). Ostatne i proto zatim na desktopech wokna pobijeji linux a
  zacina se to menit az prichodem lepsiho okeniho rozhrani na linuxu.

  Ostatne zkuste jednoduchou vec postavte pred nekoho pusteny notepad a
  vychvalovany linuxovy editor (nemuzu si vzpomenout na jeho jmeno,
  protoze ho uplne nesnasim - klavesami se prepinaji ruzne rezimy), ktery
  se ovlada jen klavesami. Schvalne ve kterem editoru zmineny jedinec
  rychleji napise text a ulozi jej na disk. Pisu to proto, ze jsem si ten
  editor pekne uzil, nebot jsem se dostal na server kde nic jineho nebylo
  a muzu vam rict, ze nez jsem prisel na to co a jak trvalo mi to skoro
  hodinu a to uz jsem uplne penil. Ja chapu ze pokud jej dotycny zna tak
  je to urcite rychle a bezproblemove, ale rozhodne to neni intuitivni.

  Takze to, ze se p.Andel nepodival do menu rozhodne neni argument, ze by
  hyperterminal nebyl intuitivni.

  Radek Vicek