Re: Je to hodně OT, ale nedá mi to.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Říjen 12 20:31:36 CEST 2007

Zdar a sílu,
lokalita je Praha hlavní nádraží a skautky se tam asi dražit nebudou. Spíše
nějaké krásné relikvie, které se mnohde jinde nevidí. Sám tam jdu poprvé a
tak uvidím. Trochu mne to chytlo. Pro skauty trochu dělám již několik let a
poté co jsem stávil na skautskám táboře cca tři týdny a to dokonce se svým
synem, tak to mám rád. Se stavbou tábora a bouráním jim pomáhám již několik
let. V roce 2005 jsem jim natočil reportážní video, které se promítalo i v
kině pro cca 200 pozvaných lidí.
Natáčeli jsme tři dny, první den stavba tábora za deště, pak šestnáctý den
tábora a jeho průběh a pak bourání. Myslím, že to nedopadlo špatně. Točilo
se na dvě kamery, SONY PD 150 a Canon XL1S.  Bohužel tehdy kolega přišel o
profi kameru a dnes již točíme opět i na plně profi JVC a Canon je jako
druhá kamera a na detaily.
Pokud se na to někdo bude chtít kouknout, tak mu to zdarma pošlu.
Jindra Polívka

> Zítra je dopoledne ve vládním salónku na hlavním nádraží skautská burza.
> Jindra Polívka

Ze by vladni salonek Kralosti Valasskeho :)))

??? Budou se tam drazit jen skauti, nebo i skautky?? - Lokalita je takova
nejaka divna :)))

S pozdravem
Kosta (MK)