elektronika ve volvu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Říjen 10 16:25:37 CEST 2007


> auto ma najeto asi 115000km, start je myslim ok, spotreba take. co se mi 
> ovsem zda je ze motor ma mensi vykon v rozmezi otacek od 1500 do cca 
> 2500. pak zacne fungovat turbo a vykon je odpovidajici.

No toto skutecne nasvedcuje nejakemu problemu s nasavanym vzduchem at uz 
s vahou, teplotou nebo netesnosti systemu, zvlaste pokud motor jde 
neochotne za plynem. Samozrejme ze muze byt problem s regulacnim 
ventilem jak psal Koder Petr ale ja mam zkusenost, ze toto je pricina 
tak v 1 z 10 pripadu (navic priznaky byvaji trochu odlisne), pokud jej 
vycistite a neposkodite bude to jen dobre a mohu to doporucit jako 
prevenci ale bacha na to poskozeni (treba jen tesneni). Mozna muzete 
nekde poridit prevodnik do PC a program a pak se da za jizdy merit 
provozni hodnoty, cidla muzou byt v toleranci ale kdyz vam to bude 
ukazovat treba teplotu motoru stale 60stC prestoze teplomer je na 90 tak 
je neco spatne s tim cidlem, stejne se daji merit i ostatni cidla ale uz 
musite vedet co a jak.

Bohuzel s modernimi turbo motory (benzin i nafta) mam minimum 
praktickych zkusenosti takze vam asi vice neporadim.

> Kdybych popisoval zkušenosti s tímto servisem tak byste mi nevěřili,
> nebo byste to měli za klamavou reklamu.

Ale asi verili, casto je to jen o konkretnim cloveku a nekdy je to cely 
servis, majitele Fordu v mem okoli si pochvaluji Valouska z Prahy a to 
jak obchod tak servis ja zase narazil na rozumne jednani ve vetsim 
servisu v Cakovicich ale byl jsem tam jen na geometrii potom co jsem si 
vymenil cepy na naprave, nikdo se neptal proc jsem to delal sam a nedal 
jim a cenu spocetli nizsi protoze mechanik nemel problem s povolovanim 
zarezlych sroubu. Problem je tyto servisy najit a jak ctu prispevky 
tazatele tak stejne to je i ve Svycarsku a Francii...

Pavel



Další informace o konferenci Hw-list