ROUTER

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Středa Říjen 10 13:32:16 CEST 2007

Co mam zkušenosti s nekolik málo routery, tak konfigurace se uklada
fyzicky do stejne pameti jak FW, jen je logicky od FW oddělena.

Logy se ukladají na RAM disk, takže po výpadku napájení je vše
zapomenuto. Je dobré je je nechat posílat, ale proč se to seklo z toho
pravděpodobně nevykoukáte, páč ten poslední se nepošle. Musela by to být
dlouhodobější příčina a ješte by se musela logovat.

To že se přepisuje natavení může být způsobeno chybou ve FW nebo útokem
na router, ale to je spekulace. S továrními FW moc zkušeností nemám.
ced