elektronika ve volvu

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Říjen 10 12:11:11 CEST 2007


Jenom napad na co kouknout. Z me zkusenosti to muze byt akcni člen ovladajici mnozstvi vzduchu proudiciho do motoru při volnobehu. Bezne se jedna o obtokovy kanal kolem klapky "plynu" jehož prurez je menen tim akcnim prvkem (krokovy motor, el. Mag ventil a mozna i něco jineho). Problem nastane pokud se tento regulacni prvek zacne "zasekavat" resp. necistoty zpusobi skokove odezvy na ridici signal. Potom rizeni pridava, "dlouho" nic a najednou je to moc tak zase ubere... Diagnostrika vetsinou nic nehlasi protože jsou veliciny v mezich a jejich oscilaci jednotka nepozna.

Třeba u Felicie a starsich Fordu stacilo akcni člen vycistit.

Třeba tu bude stejny problem


Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of dejfson
Sent: Tuesday, October 09, 2007 11:07 PM
To: HW-news
Subject: ot: elektronika ve volvu

Zdravim
...
Jde mi totiz o nasledujici. Mam volvo v40 z cca 2002 roku a zacala se na nem objevovat velice neprijemna zavada: pri vyrazeni 
z cekokoliv na neutral se spatne ustaluji volnobezne otacky. Misto toho aby otacky sly plynule na cca 700ot/min, tak klesnou 
jeste niz (tak na nejake 300/400) a pak 'neco' zapracuje aby se otacky dostaly znovu na ty standardni volnobezne. Obcas se stava
....
no v kazdem pripade kdyby mel nekdo napad na co se mam podivat/co mam promerit/proverit byl bych povdecen. ja bych potom tomu 'expertovi'
(mimochodem je to autorizovany servis!) vysvetlil at se na to mrkne. 

diky

d.



Další informace o konferenci Hw-list