nahrada za hyperterminal

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Říjen 10 11:45:44 CEST 2007

Dobrý den,

Teraterm také používáme, pozor ale na něj, někdy jej příchozí binární
znaky zcela zblbnou. Když to člověk neví, tak se pak nestačí divit...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of dejfson
Sent: Wednesday, October 10, 2007 9:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: nahrada za hyperterminal

diky vsem. teraterm vyhovuje. jednalo se mi o to ze pri kazdem startu
hyperterminalu to po me chtelo milion veci a nezbavil jsem se jich ani
kdyz jsem ulozil hodnoty session a startoval primo potom ikonkou. druha
vec je ze mi tam nejak divne funguje scrollovani, nejsem schopny se
podivat do historie. pouzivam to jako rs232 terminal pripojeny k VME
cratu