ROUTER

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 10 11:36:44 CEST 2007

Takze sa mam na co tesit...

Pocitam, ze konfiguracia je v samostatnej EEPROM, lebo firmware sa
nevymazal, ani neposkodil, ten je vo FLASH (servisak mi pre istotu
nahral novsi, ale najprv skusal nakonfigurovat na starom a vsetko
fungovalo). Poctom zapisom to podla mna nebude, lebo ziaden velky pocet
nebol. Ked mi to pred 1.5r instalovali, bolo to nove, raz nastavili
konfig a hotovo. Viac sa s tym nehybalo. Nemyslim, ze by si zariadenie
samo pocas prevadzky nieco ukladalo do EEPROM, aj ked vylucit sa to
neda.

Tak si myslim, ze k vymazaniu mohlo dojst prave pri zapnuti zdroja
nejakou spickou. Zdroj nepouzivam originalny, ale upraveny spinany "do
steny" zo stareho scannera. Uprava spocivala len v zmene odporov v
delici, znizenie vyst. napatia 15V -> 12V. Ale sam neviem, preco by sa
mala nejaka spicka objavit... Na tom zdroji mam zapojeny aj router a
tomu sa nestalo nic. Zdroj stale funguje OK.. Pre istotu som ale teraz
na vystup zapojil MOS + R + C na pomaly nabeh. Povodny zdroj bol tiez
do steny, ale so sietovym trafkom. Nominalne napatie udavaju 12V, ale
naprazdno dava 17V a pri zatazi tym WiFi klientom okolo 13.5V.

miro

--- "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info> wrote:

> No mam podobnou zkusenost s Dlinkem. 1.5 roku behal a pak zacal
> zapominat nastaveni co se postupne zhorsovalo a intervaly zkracovaly.
>
> Pred koncem zaruky jsem ho stihnul vymenit za Netgear a mam pocit ze
> zacina byt z blata do louze. Docela by me zajimalo jak tam tu
> konfiguraci ukladaji a jak to tam funguje - vypada jak kdyby se tam
> poskodila nejaka pamet (ze by moc zapisu?).
>
> Radek Vicek

> http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
> http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

> Mam
> [...]

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC