Nekolik dotazu k ATMega8L.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 10 11:29:16 CEST 2007

Dekuji (i p.  Roskovi),
Programovaci sw od Elnecu znam, ALT+S take. Ale porad v tom nemam jasno.

Podle Vas, kdyz zaskrtnu [x] Copy factory preprogrammed calibration
value to device memory a prepinacem dam 8Mhz, tak sw Elnec vycte
kalibracni konstantu pro 8MHz (co znamena v zavorce napsane Calibration
value:00h ?) a naprogramuje ji "namiesto hodnoty ulozenej v buffri na
adrese L0060".
To znamena, ze mi to nahraje na adresu 0000000, pokud ji na radku
"Calibration value write to address" nezmenim? Ve flashi na teto adrese
je program. Takze to asi neni to prave.
Pokud to nezaskrtnu, tak predpokladam, ze nikam nic nenahraje.

Jde mi o to, ze program jede na 8Mhz, ale ja nevim odkud a jestli vubec
nacita kalibracni konstantu a nahrava ji do OSCCAL. V dataseetu pisou,
ze se do OSCCAL automaticky nacte konstanta pro 1MHz a pokud chci neco
jineho musim to v programu zmenit.
Asi ten program budu muset disassemblovat a podivat se na to.

Martin Hanek