elektronika ve volvu
CNCnet.info
hwnews@cncnet.info
Úterý Říjen 9 23:40:11 CEST 2007
No ja mam skoro pocit ze to dela vic nez polovina aut se kteryma jsem
jezdil - se studenym autem v pohode (to je jasne sype to tam vic paliva
a motor je tupejsi), ale pak nastane ta prechodova faze kdy auto neni
prohraty, ale uz take neni studene - typicky tak po 2km - pri vyrazeni
spadnou otacky ale ne na 750, ale tak na pulku az se otrese cele auto. V
mem pripade se to zatim vzdycky chytlo az na tri pripady behem 10 mesicu
co to auto mam. Delala to ale i predtim felicie (je zajimave ze az
zhruba od 40.000km), delal to i passat (ten zdaleka nejmin - take to byl
blbej MonoMotronic) a jak se zda dela to ted i berlingo v nafte s Hdi.
Muj osobni dojem je, ze se na tehlech problemech zacinaji projevovat
honby za emeisnima limitama a take nestale primichavani vsech moznych
sracek do paliv - za chvili bude benzin mi spolecneho asi to same jako
maslo a Rama.
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
Šerých Jakub napsal(a):
> Me ted uplne totez dela Renaul Espace. Je to navic zavisle na teplote motoru.
> Kdyz je studeny, je to OK, cim teplejsi je, tim je to horsi. Nejhorsi je to v
> situaci kdy se na chvili chcipne a po chvili zase nastartuje (typicky nakup v
> hyperbaraku). Do servisu (spolehlivy vesnicky noname bez notebooku, zato se
> selskym rozumem) to povezu az pristi tyden, ale odhaduji to na spatne nejake
> teplotni cidlo nebo lambdu. Doposud mi tam vzdy podobne zavady napoprve
> opravili (u Espace jakoz i u predesleho Fiata Croma) a vetsinou to bylo prave
> nektere z cidel ridici jednotky.
>
> Jakub Serych
>
> http://www.nod32.cz
>
Další informace o konferenci Hw-list