Kontroler CDxx od f.Microcon

Jan Marinica jan.marinica@seznam.cz
Úterý Říjen 9 11:13:49 CEST 2007

Telefon bere fakt jen ta sekretářka. Na mail s technickým dotazem mi
odpověděli do druhého dne, taky by se mi víc líbilo rovnou s někým mluvit,
ale tenkrát mě to moc nepálilo, šlo o detail. Na žádný problém, kvůli
kterému bych nemohl dál jsem zatím nenarazil.

JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pyrin
Sent: Tuesday, October 09, 2007 9:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kontroler CDxx od f.Microcon

Pouze kupujete ? Žádal jste někdy technickou radu ? Pokud ano, jak jste
postupoval ? Byl jste spokojen ? A co rychlost ? Docela by mne zajímalo, zda

umí u Microconu zvedat a používat telefon někdo jiný než sekretářka, myslím
někdo, kdo je schopen poradit jinak, než abyste poslal dotaz mejlem a že
někdy možná odpoví.
Prostě když potřebuju řešit problém a stojí na něm výroba, tak potřebuju
radu obratem a ne za týden nebo déle.

pyrin