RE: GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Říjen 8 18:29:16 CEST 2007

Dobrý den,

použil bych uspořádání procesor + standardní modem. Osvědčený a dlouho
používaný je TC35i.

Do některých modemů lze psát sw v Javě, od Siemense to byl TC45i, ale
nefungovalo to dobře, takže už jej ani nedělají. Místo něj je myslím
TC75i, ale s tím zkušenosti nemáme. Uspořádání s procesorem mimo modem
má výhodu, že program v procesoru máte celý pod kontrolou.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com