GSM modul pro komunikátor výtahu - co vybrat?

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Říjen 8 18:01:30 CEST 2007

Je tady proste takovy pozadavek - chteji proste neco sveho - navic
potrebuji kompatibilitu s jejich ridici jednotkou. Jde mi tady spis o
to, jak to nejlepe resit, ne proc - s tim ja uz nic neudelam :-)