[OT] spolehlivost USB flash klicenky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 8 16:30:43 CEST 2007

Ta moje bude mít prostě nějakou vadu z výroby. U CD nebo DVD si můžete
po vypálení nechat automaticky zkontrolovat disk, no ale ukažte mi
někoho, kdo to kontroluje u flashky? Navíc soubory zkopírovat normálně
jdou, jen v nich prostě kusy chyběj (=bajty jsou 00). To je docela
zrada. U diskety (nakonec i u CD/DVD) se jakž takž dalo spolehnout, že
když soubor půjde zkopírovat, že je OK.

P.K.