Oprava Acer Travelmate 600

Pajpach pajpach@katedrala.net
Pondělí Říjen 8 08:13:25 CEST 2007

Pojistka to neni ty poznam. (I ty SMD) a navic pojistky jsou tam znaceny jinak. Toto byl ctverecek cca 5x5mm spodni polovinu (cca 1mm) tvori bila kremikova desticka, a horni polovinu nejaka hneda hmota (taky cca 1mm) Navic je v tom jasne videt kulaty tercik s privodem.... Ma to tri vyvody, a je to oznacene X4.

Pajpach

  ----- Original Message -----
  From: quasimodo
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, October 07, 2007 7:18 PM
  Subject: RE: Oprava Acer Travelmate 600

  to by mela byt pojistka

  Quasimodo
  ICQ:104722051
  www.obchodpc.cz

  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pajpach
  Sent: Sunday, October 07, 2007 5:14 PM
  To: HW-news
  Subject: Oprava Acer Travelmate 600

  Dobry den,
  Znamy mi donesl tento notebook, ze mu znicehonic prestal fungovat. Na desce je doslova rozstreleny krystal oznaceny X4. Je hned vedle PCI cipsetu. Deska je oznacena TM600 main board
  Nevedel byste nahodou nekdo jakou mel hodnotu? Z puvodniho krateru nejde zjistit nic... Pripadne kdyby ten krystal nekdo dokonce i mel, byl bych moc rad.

  S pozdravem
  Pajpach