RE: Plánek od Genius SW-5.1 5000

HW list hwlist@scoperius.cz
Neděle Říjen 7 23:10:39 CEST 2007

Tak po prvním laborování mohu říci toto:

Zablokoval jsem všechny usměrňovací diody 100n kondíky - bez subjektivního
zlepšení. Bručí všechny kanály, řekl bych že shodně.

Stihl jsem se dál pověnovat jen části subwooferu.
Napájecí větvě vypadají shodně pro všechny zesilovače, tedy za diodovým
usměrňovačem se nachází kondik 4G7/50V. Na záporné větvi jsem naměřil nějaké
zvlnění (bohužel nemám osciloskop tak nevidím průběh)multimetr tam vidí 2V
nějakého střídavého signálu, kladná větev je bez zvlnění. Tak to snad
vypadá, že ten záporný kond. Je nějaký divný a nebo snad částečně
pochroumaná usměrňovací dioda?

Nicméně, to jsem zatím zkontroloval napájení jen na subwooferu a bručí i
zbytek, který má svoje napájení(svoje vinutí, svoje diody a kondíky).

PL

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Sunday, October 07, 2007 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Plánek od Genius SW-5.1 5000

Ja som to zažil len pri rádii. Tam sa vf signál rozhlasových staníc
naindukovaný do vedenia prívodnej siete na tých diódach zmiešava s 50Hz. Tým
silné (miestne) stanice dostanú hrozný brum. Premostením kondíkmi sa to
znemožní, lebo sa tie diódy pre vf  "vyskratujú".

Či to pomáha aj pri nf zosilňovači neviem.

                                           Milan  Mlynarčík