Plánek od Genius SW-5.1 5000

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Říjen 7 21:54:37 CEST 2007

Mne paralelne kondiky na diodach usmernovaca odstranili 50Hz brum vo
VKV radiu, ktore som si kedysi davno staval... Daval som tam ale menej
ako 100n, myslim 15-22n.

Inac brum som riesil aj v tomto prispevku, bod 2. Mozno je v tych
reprakoch podobny pripad.
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-February/083424.html

miro

http://searchmarketing.yahoo.com/