OT: měřák UM3

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Říjen 6 16:26:34 CEST 2007

jano vies ze tak som to nemyslel. Snazil som sa len vyvratit myt ze s
'digitalnym merakom' sa to zmerat neda. To je blbost ako plno dalsich
mytov ohladom elektrotechniky. Na trhu je plno merakov aj za zlomok ceny
toho Fluke ktore to vedia, len ich treba vediet pouzivat.
Samozrejme pokial si niekto nakupi to najlacnejsie lebo sef je taky zly
a nedopraje nam potom vypoti takuto vec.
b.