OT: měřák UM3

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Říjen 6 15:13:26 CEST 2007

Ach Jano,

vies ono to s tou statistikou v tomto pripade bude vzdy 50 na 50.

Sasa ma totiz svojho sefa, ktory jej kazdy den da pracu, ktoru ma urobit a
kazdy den si pozrie ci ju urobila. A kedze oni sa musia kazdy den vzdy
porozpravat o praci v dany den, tak sa jej moze mimochodom spytat, co by
potrebovala a co si mysli ze co by potrebovali. Par dni bude rozmyslat a
potom jedneho dna pride a povie: "Saso, pojd, neco te ted naucim". Zoberie
ju do svojho kanclu a spolu napisu bumazku. Zalepia ju do obalky a daju do
podatelne pani sekretarke. Potom jej povie: "Saso, jdem kazdy delat svou
praci a uvidime jak to dopadne." Nuz a bumazka zacne putovat. Prvni stace
bude v nadraznim bufetu, kde kazdy den hraji marias a piju pivo. Potom pride
na stol nacelnikovi, ten ju precita a posle dalej. A tak sa dostane az na
stol generalneho, teda prezidenta tejto "AG" a ten bude rozmyslat tiez.
Nakoniec si ale povie, napisali ju, tak to budu asi naozaj potrebovat. A
tak, ked budu mat pravidelnu podnikovu schodzu dozornej rady, dany navrh
predlozi na zamyslenie a povie, ked uz kazdy den stracame tolko a tolko, tak
tych par tisiciek nas uz nezabije, ja som za to, aby sme im to kupili. Je
niekto proti? Oni sa to potrebuju tiez naucit a na nieco sa im to v
buducnosti urcite zide... Takze to vlastne zbytocne vyhodene peniaze nie su.

A tak moznosti su dve. Bud pride velky balik s merakmi rucickovymi,
digitalmi za 5.55, par Fluky a niekolkymi handheld osciloskopmi z Ciny.
Alebo pride bumazka z vedenia, kde ich ziadost zamietnu alebo slusne odlozia
ad acta.

Ako vidis bude to vzdy tych 50 na 50. Ale pokial tu bumazku nenapisu, vsetko
ostane len v rovine spekulacii. Vsetci budeme svorne tvrdit, ze to je tych
99.99999 vs. 0.00001 ale nikto si nespomenie na to co spieva Jaromir, "Co
neni sto pro, to mne dicky sere."

A.

p.s. Idem pocuvat klasicke diela ceskej filharmonie s nemeckym komentarom.
Mimochodom, tiez maju par ludoviek, pri ktorych sa clovek dobre zabavi a
pobavi. :o)