Laser z DVD

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Říjen 6 14:33:36 CEST 2007

tiez som sa chcel ozvat, ale si ma predbehol :-)
Ono pravdu mate obaja. Aj ty - to je ako to normalne chapeme, ale aj on.
Precitajme si tu vetu este raz a pozrime sa na to cisto pravnickym pohladom.

Citujem:
"a bez problemu z ni 230mW (2.3V a 100mA) vytahnu"

Je to pravda. V nasej vztaznej sustave sa energia nestraca. Takze do
diody strcime 2.3V/100mA a dostaneme:
- 1mW v koherentnom ziareni s uzkym peakom s vlnovou dlzkou niekde v
oblasti stoviek nm
- 229mW v nekoherentnom ziareni s vlnovou dlzkou niekde okolo 9um ktora
sa navyse meni s tym ako sa ohrieva cip :-)

No uznaj, nema pravdu?
b.