Podivné chování digitronu

Sobota Říjen 6 12:16:57 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    děkuji za typ, také to zkusím. Ale dostalo se mi soukromě této odpovědi:

    Digitrony mají dvě nemoci:

    1. ztrátu vakua - nefunguje vůbec, nenaskočí výboj
    2. opotřebování provozem. Dochází k tomu u všech doutnavek. Postupně
se odpařují elektrody a tento volný materiál se potom usazuje všude
možně. Důsledkem je vypadávání výboje a nebo jeho nezapálení u různých
čísel.

    Podle všeho to vypadá na tu druhou nemoc. Tak je označím a nechám do
aplikací, kde budou stačit ta čísla, co fungují. Ale před tím je zkusím
regenerovat jako vysílací elektronky, výbavu na to mám :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186