sinusovka v excelu do grafu ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 5 22:13:28 CEST 2007

jejda, to je ale excelovska_vyssi_programatorska :-).
chtel jsem si jen udelat graf v excelu, sice to je asi teprve potreti v zivote, ale..
kdyz uz slo udelat nakonec graf z rady1 + rady2 + rady_x, sice jen rucnim nasilim, myslel
jsem jen ze to neumim "naklikat", ale to ten graf radeji ozelim ...
to omezeni na tech 224 vzorku na ose x je ponekud .....
presto moc diky za Vas cas :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Vymětal
Sent: Friday, October 05, 2007 10:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: sinusovka v excelu do grafu ??

A co udělat druhý list, kde budou odkazy na ten první ? Jen ve druhém budou pěkně pod sebou ... jestli se do toho excelu data plní odněkud zvenčí, tak se tím formát zanechá, stejně tak lze odkazovat i na externí soubor. Další možnost je vzít makro a graf naplnit přes něj ... ale zadání je příliš díravé na takové závěry.

T.V.