RE: OT: měřák UM3

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Říjen 5 09:39:32 CEST 2007

presne tak, slusnej dmm ma bargraf rychlejsi jak "cisla", 10 - 20x/s a
jinak nez s pevnym rozsahem uz skoro nemerim .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Friday, October 05, 2007 9:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: měřák UM3

ked sa nekupi multimeter za 5.50 tak ten bargraf reaguje dost rychle :-) Ked sa k tomu este nastavi pevny rozsah (u merania pevneho napatia na ziarovke predsa nepotrebujem autorange) tak reaguje mozno este rychlejsie ako ten rucickovy... Vsetko je o tom ako sa dany pristroj pouziva. Ja som celkom spokojny s mojim Fluke 189.
b.