OT: měřák UM3

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Říjen 5 00:20:14 CEST 2007

Dobry vecer p.Krucinsky,

ked som si cital tento thread, tak otazka na Sasu bola, preco digitalom
nezmeria napatie na ziarovke ale rucickovym ano. Otazka nebola teda ci
mozeme merat trendy, ale ci vobec mozeme nieco zmerat.

A na to, aby ste mohol tym digitalom nieco zmerat, musite poznat principy a
rozdiely oboch. Dosledkom je, ze musite upravit jeho RC, teda aby sa spraval
pokial mozno ako ten rucickovy.

A k Vasej poslednej poznamke, ja som Jaromira nespomenul nahodou. V mojej
sukromnej hitparade hitov totiz vedu jednoznacne jeho dva hity. Prvym je
Hollywood a druhym Milionar, kde spieva, "vsecko najdu v knizkach". Takze ak
budete riesit teoriu rucickoveho meraku, urcite ju najdete popisanu v knihach.

A.