Ctecka otisku prstu - na dvere

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Říjen 4 16:31:32 CEST 2007

On Thu, 4 Oct 2007, Jiří Reček wrote:

> Co by jste řekl snímači, kterej je udělanej právě na otevírání dveří, má napájení 12V +/- autobus, výstup na elektrický zámek, cena asi 1770,- bez daně (s vedoucím je docela řeč, můžete ho ukecat na množstevní slevy, typnul bych si že už od 2 kusů :-) ), komunikaci to má RS485, ale není potřeba zapojovat (ale umí to po té komunikaci nahrát nový firmware), do paměti se vejde 104 karet...
>
> http://www.elvi.cz/ps06.html

Vypada to dobre, ale cetl jste tu sekci smazani karty ? -

 Master kartu odejmeme a přilozime kartu, která je v paměti ulozena za
 kartou, kterou chceme smazat. Smazeme tedy kartu, která byla načtena před
 kartou, kterou přikládáme.

Aneb - mily denicku , pan XYZ ztratil kartu a je ho treba smazat, na jakepak
pozici asi muze byt ulozen ? A kdopak je ulozen na pozici hned za nim. Proc
ja jsem si to ku**a nezapsal ? A jak ted budu shanet toho chlapka co je na
pozici za p. XYZ ?

 Při kazdém smazání karty se vytvoří v paměti snímače volné místo. Při
 dalsím přidávání karet do snímače jsou karty ukládány na první volné místo
 od začátku.

Aneb dulezita je take dobre udrzovana tabulka prazdnych mist :-) Prijde mi
to jako naprosty vopruz, zvlast kdyz to ma RS485 sbernici po ktere by se
tyhle admin funkce daly s pomoci notebooku delat mnohem pohodlneji.