Re: OT: měřák UM3

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 14:04:11 CEST 2007

4.10.07, Petr Zbránek <petr.zbranek@ksprogram.cz>:

> Můžete mi vysvětlit proč?
> Děkuji
> PZ

Nevim, co tím Saša myslela, ale digitální měřáky maj hlavně velkej
vstupní odpor (megaohmy), takže kolikrát změřej napětí i tam kde neni.
T.č. bráchovi nesvítil blinkr na Š105 a přitom měřák na objímce
žárovky ukazoval, že napětí tam je ;-) Pod zemnícím šroubem bylo
trochu rezu, takže docela přechoďák, pomohlo s ním kousek otočit, rez
se odrbala a už to blikalo.

Zatímco klasický měřáky s ručičkou maj třeba jen kiloohmy.

P.K.